maandag 11 december 2017

Kerstmuisjes

Sorry dat ik zo lang niks van mij heb laten horen op dit blog. Ben ondertussen wel aan het knutselen, maar het bloggen is er de laatste tijd nogal bij ingeschoten. Hoop dat jullie het leuk vinden dat ik er vandaag weer eens ben en dit keer gelijk met twee kerstkaartjes (wel zo toepasselijk bij het weer buiten). Ik maakte ze met de muisjes van Marianne Design, zijn ze niet schattig?


Op de eerste kaart de hele familie muis, op het tweede kaartje een muisje die er klaar voor is een dikke kerstknuffel te geven.


Tot snel weer! Ik heb nog heel wat (kerst)kaarten om te laten zien aan jullie!

Groetjes, Tineke

8 opmerkingen:

  1. Het zijn beide erg leuke kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug :) en wat een lieven muizenkaartjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het leuk dat je er weer bent! Je kaartjes zijn heel erg leuk! Die muisjes heb ik voor mijn verjaardag gekregen en nog geen tijd gehad. Als ik die zie begint het zo te kriebelen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik miste je leuke kaartjes al!
    Deze kaartjes zijn super leuk.
    Hopelijk laat je gauw weer iets zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee super leuke en lieve kaartjes met deze schattige muisjes!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je weer in Blogland bent Tineke!
    Bloggen kost gewoon veel tijd, maar ik zou het niet willen missen.
    Dat je niet stil gezeten hebt, kunnen we wel zien. Wat heb je schattige kaartje gemaakt zeg!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen